جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Fri 10 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
خبر عمومی دوشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ ، ساعت ۱۴:۰۱:۱۲

هدف افزایش تولید نفت ایران در کوتاه ترین زمان محقق شد

باشگاه خبری فراساحل: مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب گفت: تولید در بزرگترین شرکت تولید کننده نفت خام ایران به سطح پیش از تحریمها بازگشته است. به گزارش ‌باشگاه خبری فراساحل و به نقل از شانا بیژن عالی پور، مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب گفت: سهم مناطق نفت‌خیز جنوب از مجموع صادرات کنونی نفت خام ایران بیش از یک میلیون و‌٦٠٠ هزار بشکه است. وی، مقدار تولید کنونی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب را افزون بر روزانه ٢ میلیون و ٩٠٠ هزار بشکه اعلام کرد و افزود: این تولید پایدار و صیانتی خواهد بود. مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب گفت: افزایش تولید صیانتی در شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، پس از دوران سخت تحریم‌های ظالمانه در حالی حاصل شد که ما از قدیمی‌ترین تأسیسات، ماشین آلات و خطوط لوله اصلی و جریانی برخورداریم.


عالی پور با بیان اینکه کار کردن در این شرایط بسیار دشوار و نیازمند تعمیرات مستمر بوده است، افزود: رسیدن به حد نصاب تولید به سطح پیش از تحریم‌ها حاصل یک سال و نیم فعالیت شبانه روزی است که به دلیل آن از همه همکاران خود در سطوح مختلف عملیاتی و ستادی قدردانی می‌کنم. وی همچنین به انجام بیش از ١٧ هزار مورد فعالیت‌های مهندسی و درون چاهی، بیش از ٦٠٠ مورد اصلاحیه‌های فرآیندی، بیش از سه هزار مورد تعمیرات اساسی تجهیزات فرآورشی نفت و گاز، بیش از ٢٨٠ مورد تعمیرات اساسی ماشین آلات دوار در طول یک سال و نیم اخیر در شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب اشاره کرد.


عالی پور با اشاره به فعالیت شبانه روزی کارکنان مناطق نفت‌خیز جنوب، گفت:‌ سرانجام همان‌طور که وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران اعلام کردند، ما ظرف کمتر از‌٦ ماه به بیش از ٩٠٠‌هزار بشکه افزایش تولید نفت دست یافتیم. وی، صادرات بیش از‌٢‌میلیون بشکه‌ای نفت را حاصل تلاش و همت شرکت ملی نفت‌خیز جنوب، شرکت‌های تولیدی تابعه شرکت ملی نفت ایران و همکاری شرکت مهندسی و توسعه نفت (متن) برشمرد و افزود: انجام این حجم از کار عملیاتی برای عبور کشور از شرایط تحریم فروش نفت، اقدامی بی‌سابقه و یادآور تلاش حماسی کارکنان در دوران دفاع مقدس و بازسازی است.


عالی پور با قدردانی از همه فعالان عرصه نفت به دلیل بازگشت به سقف صادرات پیشین، اظهار کرد: با وجود تحلیل‌های افراد و رسانه‌های بیگانه مبنی بر امکان پذیر نبودن بازگشت سریع تولید و صادرات نفت خام ایران، با برنامه‌ریزی‌های صحیح و تلاش و عزم راسخ کارکنان شریف صنعت نفت در کوتاه‌ترین زمان به حداکثر تولید دست یافته‌ایم تا جایی که این موضوع سبب شگفتی کارشناسان خبره کشورهای صادرکننده نفت شده است. وی افزود: این رکورد با وجود همه شرایط موجود امری بی‌سابقه بوده است. به گفته وی، شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب هم‌ اکنون کاهش تولید تکلیفی بسیار ناچیزی دارد که ظرف ٢ ماه آینده برطرف می‌شود.



  کد خبر : 1828
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :